waaayyy

Håhå, nyss ätit mat. FETINGSALLAAAAD blev det. SKÖNT VÄDER E DET UTE OCKSÅ!!! Gillas =) Har iallafall beställt hem 2 par skinnvantar med avskurna fingrar ;) Skulle beställa med nitar på men det fanns bara i XL? Tror nog det är lite för stort för mina händer, HEHE! Iaf så ska jag ge de andra paret i födelsedagspresent kanske. Om inte någon annan ska ha dem =) OOOOH ABOOOU JUSTE! Köpte den där nya glassen innan idag... VA HETER DEEENNNN!!! Crazy Gum tror jag! Den var skiiiitgod! GUUUD! Köpte också min älskade blus på h&m för 250 men jag hade rabatt så det blev 199! Billigt e braaa! Trodde först den var slut men hittade den till slut! =D Vilken tur, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0