arasoddej

HÄHÄHHÄ, im up! Sitter här och chillar, ska snart fixa mig blablabla. Har fan inte sovit så gott inatt, INTE NÅGON DAG DENNA VECKAN!! Tack vare min hals och min näsa. Suuuuuuuuuuur man blir.
YÄÄÄYÄÄÄ va ska ja göra idag då?.. HUUUUMMMM, det vet jag inte. Jag vill shoppa men jag vet inte om någon kan, buhuehu. Jaja, de får man ta någon annan dag.

Juste, ni vet imorse så låg jag kvar och drog mig i sängen och så.. Så behövde jag nysa och ni vet när man känner att en nys kommer? Man typ slutar andas och vill bara att den ska komma ut? Min kom inte ut!!!! Men sen när jag ställde mig upp kom det 6 på raken ungefär, SÅÅÅ HÄÄÄÄRLIIIIGTTT DET VAAAA!!
Och det är typ krig i min grupp på facebook, hahahahah.



C'yaaaaaaaaaaaa don't wanna be yaaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0