asåwh veth nihh wadhh? (AA''''

Awwwhh iwgåwrh närhh jawg varhhh utehh påwh stawn medhhh killarnawwwhhh (sowm harhhhh 500000 toffsarhhhh påh benewnhhh och skiwthamycketh waxh) occhhhh tjejewrna (sowm serh uth sowm chokladbullarhhhhh, dethhh vitahhh äwr allaahhhh derasshhh finnawr ochhhh idomiwnhh (AA'''' ) såwh kowm värstwahhh paparazziernahhhh occhwh följdewwhhh efterwh åssszzzwwhhh? Fattahh cooolthhh assåååwwzz (HHHH''''' Seriöwsttthhh dewm villehhh nowg barahhhh fåhhh min autograffhhhh förhhhhh jawg harhhh dennawhhhh überkändawwwwwwh bloggewn likszowmmmmhhhh (A''''''
Ajaawwwwhhh min dawg: Jahhhh blektehhh hårewt med silverschampooohhhhh (görhh miwg barawhhh dummawre hawahhahahahhhhhh) owch dränkwtthhh miiwg ihhh solpudewr owch idowmin (AAAA''' Fetthhhh kuwl alltzzzåååwwhhhhh.
Jajawwhhhh puwszzzzpuwzzzz påwh skinkawnhhhhhh <'3333333333 (LLLLLLL'' ;*********




Fattar ni så tråkigt jag har? Tog typ 20 min för att skriva allt de där.. Puuuuuuuh äntligen klar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0