eh oke ja tror ja vill säga vem ja e nu......


Vem e jag?
''Jo jag e tjejen alla undrar om men ingen vet, så öppna era ögon så kanske ni ser. Lalallaalala''
- Taget ur kniven i hjärtat.

1. Jag heter Sara.
2. Jag fyllde 14 den 7 februari. Remember mhaki?
3. Jag är halvarab. STOLT HALVARAB!
4. Jag gillar datan, mina vänner och skitmke mer.
5. Jag stör mig på Paow och alla dem bloggarna som leker smarta men egentligen är helt väck i huvudet hahaha!
6. Jag kommer och vill aldrig säga att jag HATAR NÅGON för jag HATAR ingen! Hata är ett starkt ord och just nu HATAR jag ingen. Ogillar gör jag men ALDRIG HATA! En dag kommer det och slår dig i ansiktet tillbaka.
7. Jag är inte lame för jag skrattar heeeela  tiden! HHAHAHAAHAHAHAH!
8. Mina bästa vänner heter Selmina, Arbresha och Julia!
9. Jag är bäst.
10. Jag har en mamma, pappa och storasyster.
11. Min pappa är ifrån Algeriet som ligger i NORDAFRIKA. Ni borde veta förgrömmade ungar.. Och min mamma är suedi. Yeah du suedi shake din ass man. HAHAHAH DRIIIVVVVVVVVVV.
12. Ni ska veta, jag driver mycket i denna bloggen yäyäää bästa humorn från topp till tå!

Aop, nöjer ni er? Nu -back to the plugggggishhhh-


Det här är jag i mina bästa dagar, HAAAHAAAAA NJUUUUT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0