ey bre, vi skiter i designen

Aaaaah fan, palla inte bry mig om designen på denna bloggen, haha!
Iallaaaafaaaall sitter här och övar till franskaprovet imorgon och baba ska förhöra mig soon. Tycker själv det går galant! Haaaahaaa, bra de ha?

AA FAKKTISKTTTKTKTTKKTKTKTK!
Ohshot, vill flippa loss. Nivet, springa runt huset och sjunga ''I CALL YOU WHEN I NEEEEED YOU AND MY HEART IS ON FIREEE, MMMMMHHH!'' Haha, okej ska inte fortsätta med det där. Såååååååå wääääääzzzzaaaa peepppssss? Något nytt om svininfluensan? Nä, har faktiskt inte sett en enda gris sen svinskitgrejen på media. Eller jo typ min syster. ooooooooooh grooov jaaa eee brushaaan.

Aja återkommer väll senare med typ om vem jag är, hur jag är, vad jag gillar, vad jag hatar blablabla.


Baj habibtiiiissssssz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0