FAN VAD JAG HATAR KORTLEK!!!

Jaaaa, jag HATAR kortlek! Det ända som är kul med det är Finns i sjön annars är all kortlek skit! Yatzy också för den delen, BLÖÖÖÖÖÖ! Fattade ingenting, min moster fick typ förklara för mig 500000 gånger.
Jaja, var iallafall i stan idag. Köpte ett halsband  för 70kr. Käkade tacobuffé för 50kr, HAHAH. Billigt billigt vare här ja! ;-) Senare åkte jag med min moster hem och däääääär vaaaar Nemoooo, min kusins hund. Så gullibulli han är! Vi var ute med han i snön, blablablabla.
Vet ni att deras katt heter Dixie och är en hane, HAHAHA!! Det är ett tjejnamn.

Ähhhhhyepp, wääääzzzzzaaaaaaaappppppp maahhh homiiieeesssss? Ok, bra.
Haha, har ni märkt att jag alltid skriver ''erat'' svar för er? Det är ju bra, så slipper ni ödsla tid på att kommentera! AHAHAHHAHHAHAHAH!

 



Kolla sååå söt han är! IIIIIIH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0