HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA JAG ÄR PÅ SKRATTHUMÖR JUST NU! HAHAHAHAH! Även mammas&pappas torra skämt kan få mig att skratta! HAHAHAH! Kan få såna utbrott ibland att jag bara sitter och skrattar för mig själv. Som idag när jag var ensam hemma, så tänkte jag på sommaren sen plötsligt kommer jag ihåg en morgon när jag låg i sängen och sträckte på mig, och det var arbetare utanför som räffsade och sånt i marken, och det ekade över hela Ab så plötsligt hör jag min systers fönster åka upp och hör hennes morgon röst som om hon va påväg in i målbrottet ''HÅLL KÄFTEEEEN!!!''! HAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAH! Jag låg där och döflabbade för mig själv, HAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAH! Ni skulle varit med! Sen skrattar jag typ hela tiden i skolan. Alltså min familj är typ knäppa familjen, man skrattar jämt åt dem, HAHAHAAHAHAHHA! Och Selma skrattar man också åt riktigtriktigtriktigt mycket! HAHAHAHA!
Jag är väll den tjejen som älskar att skratta, HAHAHAHA!

Okej, ska försöka lugna mig. Juste, gjorde eget mineralvatten innan och jag trodde att den där hallon''saften'' som man häller i skulle räcka men det gjorde den inte så det smakar piss nu. HAAHA!



Ouft, hejdå. :D

Kommentarer
Postat av: -

så fin bild !!!

2010-02-28 @ 18:19:17
Postat av: sara

Hehe, jag vet att jag är snygg ;) HAHAHA skämt, men tack anonyme snällis :D

2010-02-28 @ 18:45:03
URL: http://ssaro.blogg.se/
Postat av: selma, den bästa (A)

HAHAHAHAHHAHA, din syster e rolig hon :D

söt bild förresten <3

2010-02-28 @ 21:04:37
URL: http://seeelmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0