så **** irri

GAAAAAAAH!!! Seriöst?! Har inte Paow något annat att skriva om i sin lilla blogg än om hur vi invandrare är? Istället för att leta reda på det fina vi har gör hon ALLT för att ta reda på allt det onda om oss. Och det dåliga är att hon drar alla invandrare över en och samma kant? Jag kan säga er...... Jag ogillar Paow så här mycket <--------------------------------------------------------------------> plus 5 såna till. Och visst alla invandrare är inte värsta änglarna men vem fan har sagt att svenskarna är värsta änglarna och gör mamma glad all the time? Det finns dåligt folk av alla sorter, spelar ingen roll vart vi kommer ifrån, det måste finnas någon som inte håller sig innanför linjerna om man säger så.
Irriterad som fan på henne och alla rasistiska kommenterar som håller med henne. Visst, jag är halvsvensk men fan heller att jag håller med Paow, inte ens min mamma som är HELsvensk håller med såna rasister. Om vi säger för 20 år sen, då var det inte sånt här med att ''KASTA UT ALLA INVANDRARE!!! STOPPA ISLAMEN!!!''. Vad fan har hänt på den tiden...? Men tyvärr finns det folk som vill skapa dåligt rykte om invandrare men haha, svenskarna är inte bättre om folk tror det.
Sen att ''alla'' invandrare är ''korkade'' och lever på soc. Ehum, visst finns det invandrare som lever på soc men FAN HAR INTE SAGT ATT SVENSKAR OCKSÅ LEVER PÅ SOC! Hon skriver att invandrare lever på soc, men hon skriver inte att det finns svenskar som också gör det?

Äh, pallar inte bry mig mer men blir så jävla irriterad när jag kollar in i hennes blogg och ser med stora bokstäver ''JÄVLA BLATTE!!!'' etc.

Haha, woooooow lite aggressioner eller va säger ni ;-)
Yaya, va ska ja göra idag då....? Hm... Vetinte. Kunde inte åka till Vallås idag för dem har typ fått maginfluensa. Sånt vill man ju inte ha, haha! Och vet ni vad?! Min förkylning har börjat minska, wooohooooo!
Hahahaahahaaah, jaja pallar inte skriva mer. See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0