say what's what

Gooood mooooorning asshooooles! Haha nej jag skojar bara, THIHIHIH! Godmorgon!
Vaknade fan klockan 7 imorse men somnade om till 9 ungefär, haha.
Ikvääääääääääääääääääääääääääääääääll ska jag på 4års(?)kalas. Pallar inte, buuuhuuu! Jag vill till stan och schåååååppaaaaaaa! Eller nej, ja vill till GBG och schåååååååååppa!
AJA BAJA NAJA GAJA! waaazzzzuuuuup? Chill eller? Aa okej gött!
Alltsååååå min datastol?! Den åker saktasaktasakta ner av sig själv? Sååååååå irritttteeeeraaanndeeeee! Måste be pappa fixa den, hähähä.
Igår när jag försökta ta den till vardagsrummet från mitt rum var det ända han sa: GÅ INTE MED DEN PÅ TAPETEEEN!
Sen sa han: Akta den från tapeten...
GAHAHAHAHA FAIL! ''Gå inte med den på tapeten'' Nejnej ska försöka, haha!
Måste duscha nu också ochochoch kanske platta hååååret.

Mmmmmmm vi säger så hejdååååååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0