videoinlägg

HÄHÄHÄHÄHHÄH. De kul att göra videos med sig själv, när man driver! Skulle ni vilja att jag la in den på bloggen, va...? ;-) DON'T THINK SO! GAHAHAH! Sa lite saker som kanske verkar ''rasistiska'' men egentligen är allt bara på skämt. Snackade lite kul om katoliker, judar och buddhar! HAHAHA! Visste inte att katoliker var kristna, wops! Seeeeeen, vad snackade jag mer om...? Juste! Att jag kommer bli lika stor som MJ!
Gjorde typ 2 videos, tror inte ni kommer få se. Kanske någon gång i framtiden, ok? Bra! 

Hähähähä, nu äre min syrra som flippar loss. KissiePissieDessiePaaaaaooowww
JA ÄLSKAR ATT FLIPPA LOSS!!! FATTAR NI?! Man måste kunna bjuda på sig själv lite, GAAAAAHHHH! Annars är man FÖÖÖÖR lame.


Yayaaaaaa, smell ya later ....wannabe gaybloggen dot com.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0