AAAH GUUUD!!!!

HOHOHO har inte bangat blogga på fettlänge (1dag) pågrund av att jag har haft ont i tandköttet och måste typ ta värktablett så fort de börjar kännas smärta vid tanden. SOM TUUUUR ÄÄÄR HAR JAG TANDLÄKARE SNART!!! Bara längtar, ooomg!!!

Har iallafall bara haft skola dem här dagarna och IGÅR, sov jag från 3 till 6 ungefär... kunde inte somna förräns vid 3 på natten :( Råkade slumra till idag också men hoppas jag kan sleep tonight cause' jag är FÖR trött i skolan. Somnade fan på biologin idag. MEEEN de är inte bara för jag va trött utan också för att våran lärare är så LAM! Hon är sån lam som bara... J....aaa..... N...EEEE.....JJ S....A...R....AAAAAA! Sen gillar hon typ tecknade filmer också, hahahahah tant.

Sitter här skitfresh efter en dusch och ska ta värktablett och sätta mig i soffan med BABA och kolla tv!!! :D

 

BOUUUSSAAAAA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0