blåååågggiiisshhh

HEEEEEYYYYHEEEYYYHEEEEEY! wäääääzzzaaaaappppp?! Vill dra ut men pallar ändå inte, heheeheheehehehehehee. Hur ska man göra då?!?! Vetej.... Skola imorgon igen. The school today was chillnäni. not... Aja, efter skolan och hemspråk så blev de stan och hämta mitt IDkort. Heheheehhee, snacka inte om hur jag ser ut på det.. NÄMN INTE ENS DET! HAHAHAHAHAHAHAHAHA FYFAN HELT HYYYPEEE SÅÅÅ FUUULT! HAHAHAHAHAH! JAAAJAAA :(

Imorgon blire estop efter skolan med Selma och då vet jag eeexaaakt vad jag ska köpa om det finns den storlek jag behöver, hihihih! Sen på wednesday börjar vi 10:10, faaaaaan vaaaaa chill alltså!!!!!!! Ibland älskar man bara skolan................. . .. .


Eheeeeheeee jaahaaaaaaaaaa ni får haree gööötttpööööttttttt posssss


OCH JUSTE, DE DÄR MED ATT JAG SKULLE SE UT SOM BEYONCÉ NÄR JAG VAKNA VERKADE INTE FUNKA, ELLLLLLEEEEEERR?!! DÖM SJÄLVA :D

jag är alltid sååå seeeeriöööös och kan aldrig vara ooooseeeriööös neeejjjneeeej :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0