oj vad f(r)uktigt, hehe.

Hehehehe, värsta fruktdagen idag ju! Har gjort FRUKTsallad och FRUKTsmoothie, NEHEHEHEHE. Avundsjuka ni blev nu, era munnar gapades och ba: OOOMG FRRRUUUUKKKTTT GIVE MEEE!! GAAAH JAG KOMMER DÖÖÖ!!!...
Eller så gjorde dem inte det! Hehehehehe viiiilken fantasi brushaaaan, värsta keff ja svär. Nej driver, ska sluta driva, tycker ni det? Tycker jag det? Nej det gör jag inte. Jo det gör jag. Nej, jo, nej, jo, nej, jo. OKEY STOP IT SAARAAA!

Hehe, strååååålande väder idag och solen gick inte ner förräns NUUU! Omg, så skönt! Nu känner man att våren är påväg! Hujedamig.. så skönt! Yaaaaya, jag vill till liseberg.. Fast FÖRST! ska snön försvinna och det ska bli vaaaarmt! Fyfan vad jag älskar liseberg.. <3 Hehe, hoppas jag ska dit i sommar vafan. ;-)

Nooooo jag ska njoooota av min FROKTsallad åkh FROKTsmoothie. Eh.. jalla.. jalla... jallajallajalla bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0