shuläläläää

Var på estop nyss. Hittade skiiiitfin tröja som jag ska ha när jag åker till Algeriet. SLUT&PUNKT!!! Och en typ tjocktröja som inte alls var tjock ska jag också köpa. Hehe, money on the bank snart ;-) Iallaaaafaaall så ska jag snart skala potatis för mamma och pappa typ städar sitt rum. Dem hittade en sån där ''klädhängare'' som dem har i affärer och sånt i nivet? Mamma har typ haft sån så tänkte dem att jag skulle få den för jag har så liten garderob hahah. Få se vad det blir med det jaja.
Bloggade inte alls igår för jag satt inte ens vid datan. FICK INTE RÄTTARE SAGT! Jaaaajaaa vaaaassskkaaa maaan göööööra?


have a nice söndag(hata söndagar!!!).


PEACE BREEE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0