sick :@@@

NÄÄÄÄ NU HAR JAG BÖRJAT BLI SJUK OCKSÅ!! Ytterst tråkigt, hähä.. ''ytterst'' så jäääävla fult. Men fan, min näsa... r.i.p till den, alltså.. den är förkyld, JAG är förkyld. Faaaan vad jag hatar förkylningar!! JAG HATAR YT OCKSÅ! Gaaaaah släng er i väggen... Jävla assholes.
Vad har jag gjort idag då? Skola. (Hade so först och jobbade om Islam, ruuuligt! Sen hade vi svenska, skrev om någon artikel, booooring! Efter det hade vi idrott och spelade handboll. Kan säga er, MAN KAN INTE HA GYMPA MED MIN DJUNGEL TILL KLASS, FAAN ALLTSÅ! Som djur vafan, herregud. Åsnor.. Seeeeen efter det hade vi engelska, vi översatte text, bläääää. Efter engelska → lunch → matte, i hate matte, OMGAAASHH) Hade det kul påhemvägen från skuuulan, HÄHÄHÄHÄHÄHÄ! som sagt så skrattade vi skiiiitmycket, muhähähä. Kommer leva 1000år som jag skrev innan. Anyways, kom hem från skuuuulan och chillnäni lite, sen plugggggiiissshh och nu pluggiiiissshh. Bajs dag helt enkelt, h3h3. 
Förresten, ni 6(!!!!!!!!!!!!!!) unika läsare som läser denna unika bloggen, VARFÖR KOMMENTERAR NI INTE?! Har ni ont i handen, foten, näsan, tungan, örat eller vad ni nu skriver med? Neheeee det har ni inte?! MEN SKRIV DÅ?! AAAAAAAH ANGRYYYY!

Hihihhåhåhåhåhhhahahah, ni kan väll iallafall kommentera om vad ni tycker om nya designen som jag har för tillfället? Om inte... Sara goes ledsen, buhuehuuuu.
Aja, ha det gött mina 6unika läsare. ''Unika'', pft.

l0v3 to y'all

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0