skolskitbajshelveteeeeee

ÖH HEEEEEJJJJJJJJJ MINA FINFINA/FULFULA READERS. Heeeeheee skojar bara.... INTE! Jaaaajaaaa jag är så bäst. Som Selma brukar säga ''AJM SPÄCHIAAAAAAL'' HAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHA!!!
Hhahahahaha en kille i klassen sa nyss: Efterbliven.se... OMG KOLLA DET ÄR DU JU LARS!
HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAAAHAHAHAHAHAHAHAH. Oj, där ramla mina nycklar på golvet. Jag har rökt på idag så nivet, BÄHÄHÄHÄHÄHHÄHÄHÄHÄ.
Haaahaaa, skojar.
Meeen eeeey vet ni vad jag vill ha? En tröja på Gina Tricot. Visar bild när jag kommer hem blafksdfnsjfnldajdakd.


JAAAJAAA FÅR VÄLL BÖRJA JOBBA LITE NUUUUUUU ;-) Hahahaha, haaajdoooooooo JIKLDAUDGAUDAHDISDHASDKAHDAIDHADNAKN!!!! JAG ÄR BÄÄÄÄST!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0