soooo awesome

Shubidobidoooo! Allt väl? Okej, gött o höra. ÄHÄHÄH. Kom hem från skolan vid 2. Skön tid att sluta på för en liten minihelg som väntar oss på min skola ;-) Onsdag + torsdag = STUDIEEEDAAAG! Omg, sometimes you wish you was me.. BUHU!!! :-( Hahahaha driv. GRRRRRR E SÅ ARG PÅ MIN MAMMA FÖRRESTEN! Irri är hon... ibland!
Kollade igenom lite på H&M och ska visa lite grejs jag vill ha, hähähähähähhäähhäääää. It will be in my garderob sooooon nerds.

Jaja, ehm here you have it.

Förresten, någon som vet vart man kan köpa skinnvantar utan fingrar? Om ni fattar vad jag menar? Alltså bara halva fingrar. Och nåååågon som vet vart man kan köpa sån ring som är typ över alla fingrar? Fattar ni? Skulle bli HAAAPPPY om ni kommentera :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0