swingum

omaj-gaaaaaad! varit ute med Selma från.... hm aa jag vet inte men tills nu iallafall. Vi tjockade oss. SOM VAAANLIIIIGT! och så hade vi skitkul, fyyyyfaaan vad jag skratta hahahahahahahahahahahah. Selma stod och flasha sin mage lite och skrek woowowooow ;-) (det var inget folk där) såååå precis då kommer det en kille (som claudia också har skämt ut sig förhhahaha, hon sprang in i han) som springer... HAHAHAH! Och jag vet inte om jag får skriva detta av selma men... hon är ju förkyld och ja hon blev chockad när han kom så hon.. dreggla (läs: snora ner sig) lite ehehehe.
MGOMOMG JUUUSTEE! Vi satt utanför mc och försökte öppna våra kapsyler på flaskorna med nycklar... men lyckades inte så bra. Så ser jag ett gäng killar och säger: JAAA, VI FRÅGAR DEM OM DEM HAR KAPSYLÖPPNARE!!!... eller nej... dem va skabbiga..!

Så står dem och kollar på oss för ni skulle bara se hur vi kämpade med dem där jävla flaskorna. Och jag är en sån person som kollar tillbaka med värsta blicken om folk glor på mig.. Min haka åkte så jävla långt ner och jag bara skriker: SELMA! Äre inte han Nicklas som va med i IDOL?!

Preeeecis när jag har sagt det så kollar han ner och går in på mc. Och så fortsätter jag och selma med våra flaskor i en timma eller två. Sen kommer killarna ut igen och denna gången kollar dem med såna hemska blickar hahahaha. Och japp, det var Nicklas Hocker! EHEHE VI HAR SKÄMT UT OSS FÖR EN SUEDIKÄNDIS!!! JIPPPIIIKAAAYEEEYYY! Och det kändes som om han kände igen mig efter den gången jag tog kort med honom på estop, KILILILILILIL!

Sen skämde jag och selma ut oss lite mer på AB, jajamensann.... Sen stack vi till mc igen för att käka mat!!!!!!
Och now im home homer.



hihihåhåhhaha fan va brun jag va där :o


Kommentarer
Postat av: claudia'*

vaah.. HAHAHAHHAHA sluta mobba mej !

2010-03-27 @ 01:10:51
URL: http://clauudiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0