what a meeeeeeesss

Har precis städat garderoben och gör det typ 1gång i månaden. Jag kan inte ha det stökigt och sånt i mitt rum, får.. ångest?! Har 4 påsar fulla med kläder som jag ska ge till myrorna, vill bara få väck skiten, GAAAH!
Känner mig duktig just nu så jag proppar i mig GOOODIISSSCCHHH och mami bakar våfflor, HEHHEEH. Det är ju fredag så atteeeeh ;-)
Gahahaaha min baba kom nyss och ville kolla sin hotmail för han kan typ inte göra det på sin egen data... Så webbade jag med Besha samtidigt också, hahaha! Stackaren, visste inte att han visades i en annan data. Om han hade vetat det hade han sprungit till Kina, HAHAH! :D I love my daaaad<3

Jaaajaaaaaa chillpill hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0